12.12.06

* Dün gece



Saat 21:00 sularında dolunay kıpkırmızı bir şekilde doğdu ve yükseldikçe rengi açıldı. Ama o kırmızı renkli halini görmeliydiniz; kendimi başka bir gezegende, başka bir boyutta zannetmeye başladım. Tabii etrafta hiçbir şeyi umursamadan ya da farkına varmadan dolaşan onca insan vardı. Sonra onlar birer birer ortadan kayboldular, etraftaki suni ışıklar sönmeye başladı ve dolunay yükseldikçe yükseldi. Bir şişe şarap açmanın vakti gelmişti. Denizden hafif bir rüzgar da esmeye ve içimi serinletmeye başlamıştı. Gece 02:00’ye kadar ayın altında, denizin kenarındaydım, ama ruhum çok değişik yerlere sayahat etti durdu.

Bugün ayın doğuşunu yakalamaya çalışın, saat 21:15 gibi doğuda onu göreceksiniz.

ÖNCELEYİN

Önce bir ellerin vardı yalnızlığımla benim aramda
Sonra birden kapılar açılıverdi ardına kadar
Sonra yüzün, onun ardından gözlerin, dudakların
Sonra herşey çıkıp geldi

Bir korkusuzluk aldı yürüdü çevremizde
Sen çıkardın utancını duvara astın
Ben masanın üstüne kodum kuralları
Herşey işte böyle oldu önce

Cemal Süreya (1954)

Hayata iyi bakın

Blueman

30.06.1999

Hiç yorum yok: