16.8.07

* 2000'in son dolunayı ile aşk ve sevgi tarifleri

Afrika’nın sıcak topraklarında Yağmur Dönemi’nin ardından gelen kurak ve tozlu mevsim yaklaşıyor. Havanın toz bulutlarıyla dolu olduğu bu sıcak ve bunaltıcı dönem (Harmatan) yaklaşık 3 ay sürecek. Bu yılın son dolunayı ise yine pırıl pırıl gökyüzünde... Sahilde okyanus dalgaları kıyıya gürültüyle vurup, karaya doğru esen ılık meltem terli yüzünüzü biraz olsun rahatlatırken, havadaki elektrik ve heyecan, dolunayın gümüş ışıltısının da yardımıyla geceleri yerini gizeme ve düşlere bırakıyor.

Bu dolunay bana küçük çocukların sevgi ve aşk için yaptıkları yorumları getirdi. En beğendiklerimi tercüme edip paylaşmak istedim. Gerçekten çok değerli mesajlar var içlerinde...

“Aşk bir kızın güzel bir parfüm, bir erkeğin de güzel kolonyalar sürünüp dışarı çıkıp birbirlerini koklamalarıdır.”

“Aşk bir oğlana tişörtünü beğendiğinizi söylediğinizdde her gün onu giymeye başlamasıdır.”

“Piyano resitalim sırasında sahneye çıktım ve çok korkuyordum. Beni izleyen bütün insanlara bir göz attım ve babamın bana gülümsediğini ve el salladığını gördüm. Bunu yapan tek kişi oydu. Artık korkmuyordum.”

“Annem beni herkesten daha fazla seviyor. Bana iyigeceler öpücüğü veren başka bir kimse göremezsiniz.”

“Aşk annemin babama tavuğun en iyi parçasını vermesidir.”

“Aşk annemin babamı terli ve pis kokulu görüp hala Robert Redford’dan daha yakışıklı olduğunu söylemesidir.”

“Sevgi, köpek yavrusunun bütün gün onu yalnız bırakmanıza rağmen yüzünüzü yalamasıdır.”

“Biri sizi sevdiğinde isminizi söyleme şekli farklıdır. İsminizin onun ağzında güvende olduğunu hissedersiniz.”

“Büyükannem romatizması olduğundan dolayı eğilip ayak parmaklarına oje süremediği zaman sürekli onun parmaklarına ojeyi büyükbabam sürer. Kendi ellerinde de romatizma olmasına rağmen. İşte aşk budur.”

Sevgi ve aşk dolu bir hayat diliyorum.

Hayata iyi bakın

Blueman

10.12.2000

Hiç yorum yok: