29.8.07

* Haftasonu şiiri

Hava sıcaklığı giderek artıyor... Güneş içimizi ısıtmayı bıraktı, yüzlerimizi yakmaya başladı.

Haftasonu için kimbilir ne planlar yapıldı.

O çok eskiden yazıdığım şiirime öyle güzel eleştiriler ve yorumlar aldım ki yine çok eskilerden, bende müthiş hisli duygular uyandıran bir başka şiiri sizlerle paylaşmak istedim.

Yalnız bu şiiri ben yazmamıştım sanırım.

"Bir gün kızarkadaşıma bir jartiyer aldım
O da gitti annesine verdi
Bu onları son görüşüm oldu"

Haftasonu Carrefour'da alışveriş seline kapılacaklar eğer bir an kocaman, sevimli bir ayı veya dinozor kostümü ile ortalarda dolaşan bir animatör görürlerse durup biraz düşünsünler... Ne ilginç bir iş değil mi şu kostüm giyip ortalarda dolaşma işi?

Herkes size bakıyor,

Ama kimse sizi görmüyor...

Sevgi ve yaşam sevinci dolu bir haftasonu ve hayat dilerim.

Hayata iyi bakın

Blueman

03.05.2002

Hiç yorum yok: