29.8.07

* Hayatımın geri kalanı

Daha önce de birkaç kez göndermiş olduğum ve çok sevdiğim bir şarkının sözlerini tekrar gönderiyorum.
Aslında sözleri biraz bencilce ve belki de duygu, şefkat ve aşk ekiskliği içindeki Batı dünyasının arayış içindeki bir bireyinin kendi bencilliği ve bireyselliği ile şefkat ve sevgi ihtiyacı arasındaki çatışmaları yansıtıyor. Ama bunları her duyuşumda bizlere sevgi ve aşk sunan tüm sevdiklerimizin varlığı için tekrar tekrar şükrediyorum.
Tüm sevenler ve evlenecek olanlar, yeni evlier ve aşklarını ilk günkü gibi taze tutabilenler için...



Somebody

I want somebody to share Paylaşmak için birini istiyorum
Share the rest of my life Hayatımın geri kalan kısmını...
Share my innermost thoughts En mahrem düşüncelerimi paylaşacak
Know my intimate details En gizli ayrıntılarımı bilecek
Someone who'll stand by my side Benim yanımda olup
And give me support Bana destek verecek
And in return Ve karşılığında
She'll get my support Benim de desteğimi alacak
She will listen to me Beni dinleyecek
When I want to speak Konuşmak istediğimde
About the world we live in Şu yaşadığımız dünya
And life in general Ve genel olarak hayat hakkında
Though my views may be wrong Düşüncelerim yanlış da olsa
They may even be perverted Hatta yoldan çıkmış dahi olsalar
She will hear me out Beni duyacak
And won't easily be converted Ve kolayca
To my way of thinking Benim düşünce şeklime dönmeyecek
In fact she'll often disagree Gerçekte sıklıkla benimle aynı fikirde olmayacak
But at the end of it all Ama herşeyin sonunda
She will understand me Beni anlayacak

I want somebody who cares Benimle tutkuyla ilgilenecek
For me passionately Birini istiyorum
With every thought Her düşünceyle
And with every breath Ve her nefeste
Someone who'll help me see things Olayları farklı bir ışıkta
In a different light Görmeme yardımcı olacak
All the things I detest Tüm nefret ettiğim şeyleri bile
I will almost like Neredeyse sevebilirdim
I don't want to be tied Bağlı olmak istemiyorum
To anyone's stings Kimsenin iplerine
I'm carefully trying to steer clear Hep uzak durmaya çalışıyorum
Of those things Bu gibi şeylerden
But when I'm asleep Ama uykuya dalarken
I want somebody Birini istiyorum
Who will put their arms around me Beni kollarına alacak
And kiss me tenderly Ve şefkatle öpecek
And things like this Bu gibi şeyler
Make me sick Beni hasta etse de
In a case like this Böyle bir durumda
I'll get away with it Hoşuma giderdi

Depeche Mode – “Some Great Reward” adlı 1984 albümünden



Hayata iyi bakın

Blueman

02.07.2002

Hiç yorum yok: