19.11.07

* Korkuyorum Anne

Haftasonu seyrettiğim "Korkuyorum Anne", daha önce de "Kaç Para Kaç" adlı filmine (1999) hayran kaldığım yönetmen Reha Erdem'in 2 yıl gecikmeyle nihayet vizyona giren yeni filmi...
Birbirinden ilginç karakterler (hele bir kasap karakteri var ki onun sahnelerini defalarca seyretmek geldi içimden), harika görüntüler eşliğinde bambaşka bir İstanbul, ama en önemlisi insanı ta derinden yakalayan, kimi zaman güldüren, kimi zaman da hüzünlendiriveren, insanı hem anatomik, hem de manevi açılardan pek çok farklı yönüyle anlatan harika bir senaryo... Ben şahsen sinemadan çıktığımda büyük bir yaşama sevinci ve mutluluk duydum.
Seyrettiğim en güzel yerli filmlerden biri olan "Korkuyorum Anne"yi kaçırmamanızı tavsiye eder, sinemada seyrederek hem keyfine daha çok varmanızı, hem de bu tür içten ve çok başarılı çabalara destek vermenizi dilerim.


Küçük bir not: Telesekreterdeki ses yönetmen Reha Erdem'e ait.



Hayata iyi bakın

Blueman

20.03.2006

Hiç yorum yok: